Ako se bavite turizmom, bilo da iznajmljujete smještaj ili prezentirate neku od atraktivnih turističkih destinacija, zasigurno ste posvećeni pronalasku inovativnih turističkih rješenja koja će vam omogućiti bolje korisničko iskustvo s brendom, ali i povećati prihode.
Futuristi kažu, turist budućnosti je obrazovan, otvoren, spreman na eksperimente, željan doživjeti destinaciju svim čulima. No on je zahtjevniji nego ikad ranije. U potrazi za autentičnim i nemasovnim turističkim sadržajima, destinacije pretražuje prije svega po principu ekološke i društvene održivosti, ali isključivo na digitalnim kanalima.
Ta nova generacija putnika obuhvaća gotovo dvije milijarde stanovnika. Među njima su tinejdžeri koji se rođeni s tehnologijom, predtinejdžeri i oni rođeni na prijelazu između dva tisućljeća. Pogađate, riječ je o generaciji Z koja postaje najutjecajnija potrošača baza na planetu.
Odluke temeljene na jednostavnosti i intuiciji
Turističke destinacije koje žele posjetiti u budućnosti, predstavnici generacije Z ne biraju u turističkim agencijama, putem kataloga, TV reportaža ili na preporuku obitelji. Većina ih inspiracije traži kroz digitalne kanale – Instagram ili TikTok, temeljem preporuke influencera ili poznatih osoba. I to nas ne bi trebalo začuditi jer oni poznaju samo digitalni svijet u kojem su rođeni.
A ovakvi gosti digitalno traže i u samom smještaju ili turističkoj destinaciji, i to kroz turističke inovacije. Ako se sada želite pohvaliti kako se u vašem apartmanu ili kući za odmor internetu može pristupiti putem jednostavnog skena QR koda, morat ćemo vas razočarati. Ovoj ciljanoj skupini turista to je već odavno „out of date“. Generacija Z preferira NFC tehnologiju, koja im omogućuje brzu, bežičnu interakciju između uređaja, bez potrebe za skeniranjem, a također za korištenje ne zahtijeva dodatne aplikacije. Poanta? Bolje korisničko iskustvo temeljeno na intuiciji i jednostavnosti.
Kako se nositi s promjenama?
Čarobna formula za privlačenje generacije novih gostiju glasi: pristupačnost, inovativna iskustva i ekologija na prvom mjestu. To bi značilo da turisti budućnosti žele personalizirani i ležerni stil komunikacije, a idealno bi bilo obraćati im se što manje direktno, a što više kroz inovativnu tehnologiju. Mobilni ključ ili robotsko zvono samo su neki od primjera koji su već odavno zastupljeni u modernim zemljama.
Kako je naša misija stvarati tehnološka rješenja koja oblikuju budućnost, otišli smo još nekoliko koraka naprijed pa vas potičemo da svojim gostima omogućite jednostavan pristup svim sadržajima hotela uz naša inovativna rješenja za turizam. Na primjer, za digitalni pristup sadržaju vašeg hotela postavite MAIC CUBE unikatnu kocku na recepciju hotela ili u sobe gostiju. Još jednostavnija rješenja su (NFC) The Uno, atraktivna kocka kojom ćete potaknuti gosta hotela ili kuće za odmor da posjeti vaše web mjesto ili aplikaciju, tako što će prisloniti mobitel i jednostavno uspostaviti digitalnu komunikaciju, odnosno (NFC) Cards, tanke drvene kartice s istom funkcijom, a koje se lako mogu spremiti u novčanik ili postati ekološki održiv promotivni poklon!
Ovim jedinstvenim primjerima inovacija u turizmu je osim napredne tehnologije zajedničko i to što su izrađeni od čistog hrastovog drva, čija svaka ploha može biti oblikovana prema željama i estetskim zahtjevima klijenta, budući da se svaki proizvod izrađuje ručno, pružajući potpunu slobodu u kreiranju dizajna.
Sjetite se početka priče, turisti budućnosti zahtjevniji su nego ikad ranije. Taj izazov sada možete pretvoriti u svoju prodajnu prednost, koristeći inovativno, ekološki i društveno održivo. Trebate li savjet ili pomoć na tom putu, javite nam se s povjerenjem.