Danas ne možemo zamisliti život bez društvenih mreža. Facebook, Twitter, Linkedin,Instagram.. sve su to aplikacije koje posjećujemo više puta u danu. Iako Facebook još uvijek drži vodeće mjesto u svijetu društvenih mreža, sve više korisnika danas koristi Instagram, ne samo da bi objavili što jedu i koja mjesta posjećuju, već i za promociju sebe, ili svog proizvoda.
Zato se mnogi često pitaju „Kada je najbolje vrijeme za objaviti svoj sadržaj na društvenim mrežama?” Za većinu, pravog odgovora nema. Postoje tu mnoge prepreke. Različite vremenske zone, radno vrijeme i slično.
Vrijeme objavljivanja sadržaja na društvenim mrežama razlikuje se od mreže do mreže. Neke društvene mreže posjećujemo češće nego neke druge, što samim time utječe na to tko će vidjeti vaš sadržaj i na njega reagirati.
Istina je, da sve ovisi. Ovisi o vašoj publici, isto kako ovisi i o sadržaju koji se objavljuje. Svako poduzeće, svaka osoba ima različitu ciljanu publiku.
Zato sam odlučila provesti malo istraživanje na našim društvenim mrežama. Napravila sam plan objavljivanja različitog sadržaja na društvenim mrežama koje se trenutno najviše koriste,a to su: Facebook, Twitter, Instagram i Linkedin. Vremenski period objavljivanja bio je drugačiji svaki dan, te sam objavljivala ponedjeljkom, srijedom i petkom.
Bez obzira na brojne promjene koje je Facebook uveo od svojih početaka pa do sad, ova društvena mreža još uvijek drži broj 1 po broju korisnika. Facebook koriste sve generacije, jednostavan je, pregledan i svima dostupan.
Twitter koriste brojne poznate ličnosti,ali Twitter je odlično mjesto za promoviranje proizvoda, brenda ili poduzeća.
Društvena mreža koja svakim danom broji sve više i više korisnika. I to sa razlogom. Osim prekrasnih fotografija, Instagram je postao mjesto koje je uvelo skroz novi pojam radnog mjesta, pa se tako danas sve više susrećemo sa popularnim nazivom „influencera”.
Najveća profesionalna društvena mreža, koja svakim danom sve više raste. Linkedin omogućuje svojim korisnicima da izgrade identitet sebe, ili svog poduzeća, te se tako predstave poslovnom svijetu.
Sve ove informacije važno je imati na umu, pogotovo ako reklamirate svoj proizvod ili svoje poduzeće na internetu. No, naravno, neće ni svaki rezultat biti isti. Neka poduzeća možda imaju veći broj korisnika na svojim društvenim mrežama, koji silno iščekuju njihove objave i vjerno prate njihov rad. Važno je da znate što vaši korisnici vole, na što najviše reagiraju, što najviše lajkaju ili sheraju, što ih je najviše zainteresiralo, na što su najviše reagirali. Sve su to sitnice koje vama olakšavaju kada i što objaviti na svojim društvenim mrežama.