MyPlaceInfo - ejemplo, Fužine.

MyPlaceInfo: una plataforma para comunidades locales felices y eficientes

Svi koji čitate ovaj blog ste stanovnici nekog grada ili općine. A kao takvi ste sigurno doživjeli nešto od navedenog: nenadani nestanak struje ili vode za kojeg niste bili na vrijeme obavješteni. Nepravilno odlaganje otpada u prirodi, a ne znate kome ovaj problem prijaviti. Imate pitanja za vašu zajednicu, no ne znate kome se obratiti.

I sami smo nebrojeno puta naišli na ovakve probleme i frustrirali se. No, odlučili smo i nešto poduzeti po pitanju toga! Pišemo ovaj blog kako bismo vam predstavili MyPlaceInfo, platformu za direktnu komunikaciju između grada ili općine te stanovništva koja će svima pojednostavniti život – i stanovnicima i lokalnoj upravi.

Znamo što vjerojatno mislite: ovakvo nešto je nemoguće. E pa naša se aplikacija već dokazala u nekoliko jedinica lokalne uprave, i zato dopustite da vas razuvjerimo!

Povjerenje zajednice prema upravi

Krenimo redom s jednom neugodnom, ali itekako istinitom činjenicom: građani imaju vrlo malo povjerenja prema upravi. Bilo da se to odnosi na onu u vladi ili pak na onu koja vodi njihovu jedinicu lokalne samouprave. U razloge zašto je tome tako nećemo ulaziti, no jasno je da oni koji žele postići nešto moraju prvo zadobiti povjerenje svojih (potencijalnih) glasača.

Samo povjerenje podrazumijeva – transparentnost i dobro odrađene poslove.

A postoji li bolji način za ostvarivanje takvih emocija negoli platforma koja građanima omogućuje da se jasno izraze, da kažu ono što im smeta u funkcioniranju jedinice uprave te da u konačnici i svjedoče rješavanju problema?

MyPlaceInfo nudi pojedincima, korisnicima platforme, sve važne informacije u okviru grada ili jedinice lokalne samouprave, kontakte nadležnih za određena tijela s kojima mogu komunicirati te još puno toga.

Upoznajte temelj zajednica budućnosti!

MyPlaceInfo - sretna i efikasna zajednica.

Bolja povezanost zajednice

Kad kažemo „povezanost“, mislimo pretežito na obostranu komunikaciju te obavještavanje o važnim događajima.

Još smo u uvodnom djelu spomenuli koliko iritantan može biti iznenadni nestanak struje ili vode. Naravno, nećemo vam govoriti o tome kako zaustaviti nestanke jer su oni nužni za redovna održavanja i popravke. Mi ćemo ovdje spomenuti da, ako su stanovnici na vrijeme o njima obavješteni, oni neće biti problem jer će se na vrijeme stići za njih pripremiti. Drugim riječima, neće biti nestanka vode u vrijeme kuhanja ručka. Na ovaj način vlasti komuniciraju s građanima i oni će to znati cijeniti – primarno zato što znaju kako stvari stoje bez takvog oblika komunikacije!

Uz to, povezanost se na platformi MyPlaceInfo gradi i pomoću informacija o nadolazećim događanjima. Spremate li neki nogometni turnir? Posebnu projekciju filma? Zanimljivo natjecanje? Ovdje možete građane informirati o nadolazećim zanimljivostima, a samim time i povećati dolaznost!

A uz to, uz MyPlaceInfo i oni sami dobivaju platformu na kojoj se mogu izraziti, znajući pritom da će se njihov glas čuti. Naime, svaki korisnik ove platforme može prijaviti problem, dati svoj prijedlog za poboljšanje efikasnosti zajednice ili pak dati pohvalu određenoj osobi iz uprave ili javnom službeniku, kao i čitavom sektoru. Svi znamo koliko ljudi vole izražavati svoje mišljenje, a ova im aplikacija nudi upravo to.

MyPlaceInfo - pritužbe, komentari i kontakt.

Znači li to više posla za vas?

Iako vam se možda čini da ćete ovako imati više zadataka, sagledajmo malo realnije situaciju. Problemi su ionako tu, a ovako dobivate brzu i efikasnu platformu na kojoj ih rješavate. Na njoj će vas građani na vrijeme obavijestiti o problematičnoj cijevi i imat ćete manje posla s prevencijom negoli s popravkom kad ona pukne.

Vaš zadatak kao uprave je da dodate određeni odjel i zadužite odgovornu osobu, a njoj će automatski stići prijave građana. Puno lakše nego da ona sama mora dolaziti do podataka, i to po više raznih kanala.

U konačnici, možete i sami pratiti efikasnost određenih segmenata te vidjeti gdje ima prostora za poboljšanje. Ako komunalnom sektoru treba puno vremena kako bi riješio neku prijavu jer je zatrpan poslom, zaposlit ćete još jednu osobu. Ako neprestano dobivate prijave za nepropisno parkiranje na nogostupu, postavit ćete zaštitne stupiće. Osim što ćete time doprinijeti svom kredibilitetu, usrećit ćete i građane jednom kad nove promjene nastupe.

Aplikacija Información de mi lugar već je dokazala svoju efikasnost u Fužinama, Kastvu te Punatu. Zajednice su to u kojima od uvođenja ove platforme dokazano raste transparentnost i učinkovitost lokalne uprave te se povećava informiranost – i građana, ali i onih u upravi.

Zato, ako i vi želite poboljšati efikasnost i učvrstiti povezanost zajednice, kontaktirajte nas za više informacija!

También te puede interesar..