Svi mi pokušavamo u što većem obimu obilaziti sajmove, što kao posjetitelji, što kao izlagači te ulažemo puno truda i novca u isto. Putovanje, smještaj, troškovi štanda, opreme, dnevnica za zaposlenike…Sve to je cijena izlaganja, koja se itekako isplati, no što s tvrtkama koje još nisu dovoljno jake da si priušte takvu „investiciju“  (jer, budimo realni, takvo ulaganje to i je)?

Srećom, tu su B2B razgovori. Oni su vrlo često besplatni, samo se registrirate kod organizatora, napravite profil, upišete što nudite a što tražite te ste automatski na „tržištu“ sudionika B2B sastanaka. Ako su B2B razgovori u sklopu nekog sajma, sudjelovanje na istima će biti uvjetovano kupovinom ulaznice za sam sajam (osim ako je ulaz slobodan), no onda imate mogućnost razgovarati i sa samim izlagačima, sudjelovati na raznim seminarima, panelima itd. No vratimo se B2B razgovorima. Kada smo se registrirali i napravili profil, postajemo vidljivi ostalim sudionicima kao i oni nama. Možemo slati zahtjeve za sastancima i iste primati. Najveća prednost je što možemo unaprijed odabrati s kime se želimo sastati, vrijeme sastanka, istražiti profil osobe s kojom se sastajemo, istražiti tvrtku koju predstavlja, odrediti što konkretno možemo ponuditi toj osobi/tvrtki ili pronaći nešto što oni mogu ponuditi nama. Sjajna stvar je i to što, ukoliko smatramo da s osobom koja nam je poslala zahtjev za sastanak nemamo nikakvih dodirnih točaka, zahtjev za sastankom možemo i odbiti. Gdje, naravno, treba voditi računa o pravilima lijepog poslovnog ponašanja.

Kad jednom uspostavimo eye contact  s određenom osobom – to već znači jako puno i otvara niz mogućnosti, od povezivanja putem društvenih mreža do daljnje „olakšane“ komunikacije iz koje može proizići mnoštvo benefita za obje strane, a ako na samom B2B razgovoru dogovorimo i poslovnu suradnju, onda smo u potpunosti ispunili misiju.

También te puede interesar..