Sustav za uspiješno poslovanje MSP-ova
Programsko rješenje za
izradu računa
kontrolu skladišta
pregled izvještaja
evidenciju rada
Sustav za izdavanje maloprodajnih i veleprodajnih računa s neometanim nadzorom nad prometom, skladištem i djelatnicima te lakšim generiranjem bitnih izvještaja i dokumenta. Uključuje i POS blagajnu za brzo izdavanje računa!
Uz Forits
donosite bolje i informiranije odluke!
Koje vrste poduzeća koriste Fortis?
Trgovine
Agencije i udruge
Pružatelji usluga
Majstori
Terenski rad
Online trgovine
OPG-ovi
Prijevoznici
Značajni moduli Fortis-a
Izdavanje računa i ponuda
Gdje god se nalazili brzo izdajte ponudu ili račun, automatski pošaljite na e-mail ili isprintajte s 2D kodom za lakše plaćanje
Ugovori
Dodajte predloške ugovora, kreirajte nove ugovore i dodajte fakturiranje na njih za lakše praćenje naplati po ugovoru.
POS blagajna
Mobilne, tablet ili desktop POS blagajne su alati za brzu obradu prodaje i naplatu proizvoda ili usluga.
Skladišno poslovanje
Dodajte normative na artikle, unosite primke, ulazne i izlazne fakture, izdajte otpremnice i revers uz naš ERP sustav
Knjigovodstveni izvještaji
Svi bitni knjigovodstveni izvještaji na jednom mjestu, olakšanje komunikacije s knjigovodstvom i kompletan uvid u poslovanje
Dodatne integracije
Integriranje sustava s dodatnim aplikacijama kako bi se stvorio kompletan IT sustav
Podjela Fortis sustava
Web aplikacija
Stvarajte detaljne ponude i račune, oslobodite se administracije. Automatizirano pratite financije i upravljajte troškovima. Pratite robu ili usluge te pristupajte podacima s bilo kojeg mjesta.
POS blagajna
Mobilna ili desktop aplikacija za brzu i učinkovitu naplatu u maloprodaji, integrira se s prodajnim artiklima te pruža funkcionalnosti poput praćenja zaliha i generiranja računa.
Što sadržava web aplikacija Fortis?
Pristupite vašem poslovanju gdje god se nalazili, upravljajte svojim poslovanje i izdajte bitne dokumente u tren oka
Detaljno praćenje proizvoda ili usluga s transparentnim evidencijama financijskih transakcija. Korisnici precizno postavljaju cijene i uvjete, prate status ponuda i računa te jednim klikom šalju E-račune, s pregledom svih dokumenata na jednom mjestu. Automatsko slanje E-računa partnerima dodatno pojednostavljuje procese.
Omogućava korisnicima precizno praćenje dolaska proizvoda ili usluga, unos informacija o količinama, stanju i kvaliteti, te stvaranje dokumenata za poništavanje ili storniranje financijskih transakcija, što je ključno za ispravke, promjene ili potvrdu primitka proizvoda od dobavljača, čime se pojednostavljuje evidencija troškova i obveza tvrtke.
Upravljajte ugovorima jednostavno stvarajući i prilagođavajući predloške te automatski generirajte fakture prema uvjetima ugovora, uključujući odabir periodičnosti i dodavanje usluge, čime brzo fakturirate mjesečne ugovore.
Upravljajte lako karticama artikala, partnera i poslovnica, pratite stanje skladišta te definirajte posebne partnere i dobavljače za određene artikle. Pregledavajte dobavljače povezane s određenim artiklom te pratite prodaju po robnim grupama, djelatnicima i kupcima.
Upravljanje radnim vremenima, administracija razine prava za korisnike. Evidencija godišnjeg odmora i bolovanja čine ovaj modul kompletnim sustavom za evidencijom rada.
Fortis koristi preko 100 poduzeća te preko 2000 korisnika
Preko 20 zaposlenika uključenih u izradu Fortisa osigurava Vam jednostavan alat za upravljanje poslovanjem, bolju informiranost te lakše i bolje donošenje odluka.
Uz uvijek aktivnu podršku smanjite potencijalne glavobolje
Uz inicijalnu obuku za korištenje sustava te kroz stalno dostupno podršku i kontinuirano unaprjeđenje proizvoda osiguravamo vam preduvjete za uspješno poslovanje
Što čini suradnju s nama drukčijom?
Financijska stručnost
20 godina iskustva u izradi poslovnih sustava omogućuje nam stručno znanje financijskog poslovanja
Nema ugovorne obveze
Svoju licencu možete ugasiti bilo kada bez plaćanja bilo kakvih dodatnih naknada i troškova
Informatička stručnost
Naš stručan kadar svaki problem pretvara u izazov i za nas nema IT problema koji ne možemo riješiti
Modularno rješenje
Rješenje koje prati rast poduzeća, za svaki novi izazov imamo vjerojatno već gotovo rješenje
Podrška koja pomaže
Stalno dostupna podrška koja vam stoji na raspolaganju kako bi potencijalne izazove riješili što brže i lakše
Mreža partnera
Surađujemo s knjigovodstvima i ostalim sudionicima na tržištu kako bi olakšali rad naših klijenata
Za cijenu 5 kava mjesečno preuzmite kontrolu nad poslovanjem
Osnovna verzija
Dovoljno sadržajna za 63% naših klijenataDodatni moduli po zahtjevu
Dodatne usluge
Izdajete puno gotovinskih računa?
Koristite jednu od naših maloprodajnih aplikacija
Mobilna blagajna
Mobilna POS aplikacija pruža pristupačno i mobilno rješenje za naplatu, idealno za one koji cijene fleksibilnost na terenu. Iako ima ograničene funkcionalnosti u usporedbi s računalom, omogućuje pratnju zaliha i izradu računa.
Tablet blagajna
Tablet POS aplikacija kombinira mobilnost s proširenim mogućnostima, pružajući integraciju s prodajnim artiklima, podršku raznim načinima plaćanja te funkcionalnosti praćenja zaliha i generiranja računa. Pogodna je za maloprodajne okoline.
Desktop blagajna
Računalna POS aplikacija nudi snažne funkcionalnosti i visoku razinu sigurnosti, čineći je idealnim izborom za tvrtke koje zahtijevaju precizno praćenje zaliha, financijskih transakcija te fleksibilnost i prilagodbu u naplati.
Dodatne integracije
Naša ERP platforma također omogućava vašoj tvrtki integraciju s ključnim sustavima kako bi se osiguralo potpuno i učinkovito upravljanje poslovanjem. Ove integracije povezuju naš ERP sustav s drugim važnim aspektima vašeg poslovanja, uključujući financije, prodaju, upravljanje zalihama i komunikaciju s klijentima. Ovo proširuje funkcionalnost našeg rješenja i čini ga centralnom točkom za sve operacije tvrtke, pomažući vam da bolje upravljate resursima i podacima te donosite informirane poslovne odluke.
Uspješni projekti i dugoročne suranje
Sustav za uspiješno poslovanje MSP-ova
Programsko rješenje za
izradu računa
kontrolu skladišta
pregled izvještaja
evidenciju rada
Sustav za izdavanje maloprodajnih i veleprodajnih računa s neometanim nadzorom nad prometom, skladištem i djelatnicima te lakšim generiranjem bitnih izvještaja i dokumenta. Uključuje i POS blagajnu za brzo izdavanje računa!
JAVITE NAm SE
Kontaktirajte nas
Stojimo na raspolaganju za sve Vaše upite i ideje. Javite nam se kako bi dobili više informacija te zakazali sastanak.
E-pošta
info@fortuno.hr
Broj ureda
+385 91 606 1272
Adresa ureda
D.Ž. Karle 27a, Vinkovci 32100, Hrvatska
Dogovorite sastanak
Započnimo projekt!
Dodatne usluge
Naš tim stručnjaka pruža raznolike IT usluge koje obuhvaćaju podršku, održavanje, razvoj softvera i još mnogo toga. Naš cilj je osigurati da vaša IT infrastruktura radi glatko i efikasno, omogućujući vam da se fokusirate na rast vašeg poslovanja.
Mobilne i Web aplikacije
Izrada mobilnih i web aplikacija uključuje izradu dizajna, backend i frontend programiranje te održavanje i nadogradnju
Web stranice
Izrada web stranica kroz WordPress, izrada UI/UX dizajna, održavanje, hosting, e-mail pretinci – kompletna digitalna podrška
Integracija s drugim sustavima
Integracije s drugim sustavima omogućuju različitim tehnološkim komponentama da surađuju i razmjenjuju podatke radi bolje funkcionalnosti i učinkovitosti
IoT proizvodnja
Izrada IoT proizvoda obuhvaća stvaranje uređaja povezanih na Internet radi prikupljanja i razmjene podataka za unapređenje funkcionalnosti i usluga
Zaštita podataka
Zaštita podataka, servera i računala obuhvaća sigurnosne mjere za sprečavanje neovlaštenog pristupa i gubitka podataka
Nabava opreme i umrežavanje
Nabava opreme i umrežavanje su ključni koraci za uspostavu i održavanje informatičke infrastrukture. Nabava obuhvaća kupnju opreme, a umrežavanje povezivanje uređaja za razmjenu podataka