PROGRAMSKO RJEŠENJE ZA NAPREDNIJE POSLOVANJE

Ugostiteljski sustav za
izadavanje računa kontrolu skladišta izradu izvještaja evidenciju rada

POS blagajna s naprednom web aplikacijom za uspješno upravljanje ugostiteljskom objektom. Neometan nadzor nad prometom, skladištem i djelatnicima te lakše generiranje bitnih izvještaja i dokumenta

Ugostitelji koji imaju uvid u svoje poslovanje

ostvaruju do 22% više bruto profita

Što je potrebno za uspješno poslovanje ugostiteljskog objekta?

Jednostavno rješenje za kompletno poslovanje

Brzo izdavanje i naplata računa

Blagajna za izdavanje računa

POS blagajna za brzo izdavanje fiskalnih računa te vođenje evidencije prodaje, naplate i upravljanje stolovima. Prihvat različnih načina naplate i izdavanja računa

Jednostavno i lako praćenje poslovanja

Mobilna aplikacija za nadzor poslovanja

Uvid u poslovanje jednim klikom bilo gdje se nalazili. Sinkronizacija u stvarnom vremenu omogućuje jednostavan nadzor prometa i djelatnika

Donošenje više informiranih odluka

Web aplikacija za upravljanje

Potpuni uvid u poslovanje ugostiteljskog objekta kroz napredne statistike i izvještaje s kompletnom evidencijom rada, prodaje i upravljanje skladištem 

napredan uvid u poslovanje

Sve bitne informacije i dokumenti koji pomažu ugostiteljima donijeti bolje odluke

Upravljanje resursima

Upravljanje artiklima, normativima, operaterima te akcijama i promocijama. Donosite bolje odluke s uvidom prodaje po artiklima, djelatnicama, robnim grupama, itd. Odredite optimalno radno vrijeme s uvidom prodaje po satima, danima te specifičnom razdoblju.

Izrada izvještaja

Automatsko izrađivanje i dostavljanje dokumenta Vašem knjigovodstvu. Izrada svih bitnih dokumenta s lakim prosljeđivanje ili printanjem. Svi dokumenti su dostupni s bilo kojeg uređaja te se čuvaju na našim serverima

jednostavno i brzo

Neometano uvođenje novog programa te lako održavanje

Postavljanje sustava

Unosimo Vaše artikle, normative, operatere te početno stanje skladišta te radimo edukaciju

Razgovor oko Vaših potreba

Prije postavljanja sustava u razgovoru s Vama određujemo bitne ciljeve i izvedbu

Održavanje rješenja

Osiguravamo dostupnost rješenja i kvalitetu upotrebe te dostupan HelpDesk tim

Reference

Primjeri uspješne suradnje s ugositeljskim objektima

JAVITE NAm SE

Kontaktirajte nas

Stojimo na raspolaganju za sve Vaše upite i ideje. Javite nam se kako bi dobili više informacija te zakazali sastanak. 

E-pošta

info@fortuno.hr

Broj ureda

+385 91 606 1272

Adresa ureda

D.Ž. Karle 27a, Vinkovci 32100, Hrvatska

Dogovorite sastanak

Mjesečna pretplata od samo 26€ mjesečno


Dodatne usluge

Naš tim stručnjaka pruža raznolike IT usluge koje obuhvaćaju podršku, održavanje, razvoj softvera i još mnogo toga. Naš cilj je osigurati da vaša IT infrastruktura radi glatko i efikasno, omogućujući vam da se fokusirate na rast vašeg poslovanja.

Mobilne i Web aplikacije

Izrada mobilnih i web aplikacija uključuje izradu dizajna, backend i frontend programiranje te  održavanje i nadogradnju 

Web stranice

Izrada web stranica kroz WordPress, izrada UI/UX dizajna, održavanje, hosting, e-mail pretinci – kompletna digitalna podrška

Integracija s drugim sustavima

Integracije s drugim sustavima omogućuju različitim tehnološkim komponentama da surađuju i razmjenjuju podatke radi bolje funkcionalnosti i učinkovitosti

IoT proizvodnja

Izrada IoT proizvoda obuhvaća stvaranje uređaja povezanih na internet radi prikupljanja i razmjene podataka za unapređenje funkcionalnosti i usluga

Zaštita podataka

Zaštita podataka, servera i računala obuhvaća sigurnosne mjere za sprečavanje neovlaštenog pristupa i gubitka podataka

Nabava opreme i umrežavanje

Nabava opreme i umrežavanje su ključni koraci za uspostavu i održavanje informatičke infrastrukture. Nabava obuhvaća kupnju opreme, a umrežavanje povezivanje uređaja za razmjenu podataka

Možda Vas zanima

Pogledajte slične sustave koji bi Vam mogli biti zanimljivi. Svi naši susavi su međusobno povezani i donese dodatne prednosti na tržištu.

hrHrvatski