PROGRAMSKO RJEŠENJE ZA NAPREDNIJE POSLOVANJE
Ugostiteljski sustav za
izadavanje računa
kontrolu skladišta
izradu izvještaja
evidenciju rada
POS blagajna s naprednom web aplikacijom za uspješno upravljanje ugostiteljskim objektom. Neometan nadzor nad prometom, skladištem i djelatnicima te lakše generiranje bitnih izvještaja i dokumenata
Ugostitelji koji imaju uvid u svoje poslovanje
ostvaruju do 22% više bruto profita
Što je potrebno za uspješno poslovanje ugostiteljskog objekta?
Jednostavno rješenje za kompletno poslovanje ugostiteljskog objekta
Brzo izdavanje i naplata računa
Blagajna za izdavanje računa
POS blagajna za brzo izdavanje fiskalnih računa te vođenje evidencije prodaje, naplate i upravljanje stolovima. Prihvat različnih načina naplate i izdavanja računa
- Desktop POS aplikacija
- Brzo izdavanje fiskalnih računa
- Jednostavna za korištenje
- Mogućnost prihvata narudžbi
- R1 računi i kartično plaćanje
Jednostavno i lako praćenje poslovanja
Mobilna aplikacija za nadzor poslovanja
Uvid u poslovanje jednim klikom bilo gdje se nalazili. Sinkronizacija u stvarnom vremenu omogućuje jednostavan nadzor prometa i djelatnika
- Detaljan pregled utržaka i prometa
- Pregled izdanih računa u stvarnom vremenu
- Brzo praćenje skladišta i zaliha
- Pregled prodaje po osoblju i vremenu
- Uvid u top prodavane artikle
Donošenje više informiranih odluka
Web aplikacija za upravljanje
Potpuni uvid u poslovanje ugostiteljskog objekta kroz napredne statistike i izvještaje s kompletnom evidencijom rada, prodaje i upravljanje skladištem
- Dodavanje robnih grupa, artikla i normativa
- Upravljanje zaposlenicima i radnim vremenom
- Izrada knjigovodstvenih izvještaja u kliku
- Dodavanje akcija i promocija
- Sinkronizacija s POS-om u stvarnom vremenu
napredan uvid u poslovanje
Sve bitne informacije i dokumenti koji pomažu ugostiteljima donijeti bolje odluke
Upravljanje resursima
Upravljanje artiklima, normativima, operaterima te akcijama i promocijama. Odredite optimalno radno vrijeme s uvidom prodaje po satima, danima te specifičnom razdoblju.
Izrada izvještaja
Automatsko izrađivanje i dostavljanje dokumenta Vašem knjigovodstvu. Izrada svih bitnih dokumenta koji su dostupni s bilo kojeg uređaja te se čuvaju na našim serverima.
jednostavno i brzo
Neometano uvođenje novog programa te lako održavanje
Razgovor oko Vaših potreba
Prije postavljanja sustava u razgovoru s Vama određujemo bitne ciljeve i izvedbu
Postavljanje sustava
Unosimo Vaše artikle, normative, operatere te početno stanje skladišta te radimo edukaciju
Održavanje rješenja
Osiguravamo dostupnost rješenja i kvalitetu upotrebe te dostupan HelpDesk tim
JAVITE NAm SE
Kontaktirajte nas
Stojimo na raspolaganju za sve Vaše upite i ideje. Javite nam se kako bi dobili više informacija te zakazali sastanak.
E-pošta
info@fortuno.hr
Broj ureda
+385 91 606 1272
Adresa ureda
D.Ž. Karle 27a, Vinkovci 32100, Hrvatska
Dogovorite sastanak
Mjesečna pretplata od samo 20,80€ + PDV
Dodatne usluge
Naš tim stručnjaka pruža raznolike IT usluge koje obuhvaćaju podršku, održavanje, razvoj softvera i još mnogo toga. Naš cilj je osigurati da vaša IT infrastruktura radi glatko i efikasno, omogućujući vam da se fokusirate na rast vašeg poslovanja.
Mobilne i Web aplikacije
Izrada mobilnih i web aplikacija uključuje izradu dizajna, backend i frontend programiranje te održavanje i nadogradnju
Web stranice
Izrada web stranica kroz WordPress, izrada UI/UX dizajna, održavanje, hosting, e-mail pretinci – kompletna digitalna podrška
Integracija s drugim sustavima
Integracije s drugim sustavima omogućuju različitim tehnološkim komponentama da surađuju i razmjenjuju podatke radi bolje funkcionalnosti i učinkovitosti
IoT proizvodnja
Izrada IoT proizvoda obuhvaća stvaranje uređaja povezanih na internet radi prikupljanja i razmjene podataka za unapređenje funkcionalnosti i usluga
Zaštita podataka
Zaštita podataka, servera i računala obuhvaća sigurnosne mjere za sprečavanje neovlaštenog pristupa i gubitka podataka
Nabava opreme i umrežavanje
Nabava opreme i umrežavanje su ključni koraci za uspostavu i održavanje informatičke infrastrukture. Nabava obuhvaća kupnju opreme, a umrežavanje povezivanje uređaja za razmjenu podataka