Newsletter

Newsletter je izvješće koje se šalje elektroničkom poštom, a sadrži razne informacije i obavijesti o djelatnostima tvrtke,  odličan je način komuniciranja s korisnicima i već postojećim klijentima. Obično sadrži jednu temu o kojoj želite informirati vaše korisnike. Najpopularnije platforme za slanje newslettera su Mailchimp i Elasticmail.

Ako znate koristiti i ispravno pišete newslettere imat ćete velike koristi od njih. S lijepo uređenim i napisanim newsletterom možete proširiti bazu klijenata, upoznati klijente sa svojim novim proizvodom, potaknuti  ponovnu suradnju i slično. Izvrstan je način da upoznate nove i već postojeće kupce s  trenutnom ponudom i aktualnim akcijama. Kupci se uglavnom odlučuju na uslugu ili proizvod u trenutku kad osjete da će to biti najpovoljnije za njih. Osim newsletter-a koji poziva na akciju, on  može biti i informativnog karaktera, ali i kombinacija svega navedenog.

Newsletter  može biti uopćen i jedinstven za sve primatelje, no može biti i personaliziran što će udvostručiti šansu za interakcijom. No kao i uvijek, sve ima svoje pozitivne i negativne strane. Problem je i velika količina mailova koja korisnicima dolazi u sandučić te mnogi od njih ostanu nepročitani. U moru mailova potrebno se istaknuti, a to je vrlo težak zadatak.

Bitno je napomenuti i nadolazeću GDPR-uredbu te širiti svijest o tome da ne smijemo pokupiti sve adrese,  koje su nam dostupne u našoj bazi i na internetu, te bez razmišljanja slati newslettere na što veći broj adresa. Po uredbi, za slanje newslettera moramo imati privolu. To nam s druge strane daje priliku da bolje razmislimo te kvalitetnije odradimo kampanju fokusirajući se na klijente koji su zaista zainteresirani za naše proizvode i usluge.

Kad zbrojimo sve pozitivne i negativne strane, ipak prevladavaju one pozitivne. Bilo kako bilo, newsletter će se sigurno zadržati još duže vrijeme.

Možda vas također zanima..

hrHrvatski