Fortuno - logo
Sustainable marketing

Sustainable marketing in tourism - how to make a good advertisement for both the environment and the guests?

Očuvanje okoliša danas je nužnost, ali i trend kojeg je nemoguće izbjeći. Poduzeća i pojedinci koji se bave turističkim najmom smještajnih jedinica suočeni su s izazovima kako balansirati između odgovornosti prema prirodi i poslovnim ciljevima, a da pritom budu zadovoljni oni koji sve to plaćaju – gosti

Ključna komponenta u tome je održivi marketing koji pruža brojne prednosti i za okoliš i za poslovanje. Zato ćemo u ovom tekstu istražiti kako održivi marketing može pomoći vašem poduzeću, istovremeno čuvajući naš Planet, uz poseban naglasak na inovativne proizvode InfoPoint, NFC The Cube and NFC karticu.

Zašto se danas daje prednost održivom marketingu?

Korištenje ekološki prihvatljivih materijala, smanjenje otpada, efikasnije korištenje resursa i promoviranje proizvoda koji ostavljaju minimalan ekološki otisak, glavne su prednosti održivog marketinga. Misija je jasna: stvoriti vrijednost za goste i poduzeće, uz minimalan negativan utjecaj na Majku Prirodu. 

Ako ste upoznati s pojmom ESG-a, što je kratica za ekološke, društvene i upravljačke prakse (eng. ESG = Environmental, Social and Governance) te označava tri ključna čimbenika koja bi se trebala uzeti u obzir prilikom mjerenja održivosti, etičnosti i društveno odgovornog poslovanja pojedine tvrtke, onda vam je vjerujemo jasno zašto toliki naglasak stavljamo upravo na održivi marketing.

ESG pojam je pod povećalom javnosti od 5. siječnja 2023., otkada je u primjeni Direktiva Europske unije o izvještavanju o korporativnoj održivosti (CSRD), prema kojoj su od 1. siječnja 2024. sva poduzeća koja imaju više od 500 zaposlenika i koja kotiraju na burzi, primorana pružati opsežna i detaljna izvješća o održivosti. Ako niste među velikim hotelskim lancima, nemojte ovdje stati s čitanjem, jer ćete i vi (kao MSP) morati „polagati račune“ Europskoj uniji već od 2025. godine.

Inovativni proizvodi u svrhu održivog marketinga

Da bismo smanjili ekološki otisak i tako zadovoljili Direktivu, ali i naše goste budućnosti, prioritet bismo trebali dati održivim proizvodima i tehnologiji.

Takva tehnologija omogućuje vam da s gostima stupite u kontakt i prije nego dođu na turističku destinaciju, čime kreirate bolje korisničko iskustvo, prikupljate važne informacije za svoju bazu kupaca, a možete im ponuditi i rezervaciju dodatnih usluga. Vjerujemo da vam to zvuči puno bolje od printanih letaka i gostinjskih mapa te se sjetite koliko otpada za sobom ostavlja jedna takva promocija (pa sve pomnoženo s nekoliko svjetskih jezika na koje ste radili prijevode), a pritom je upitno jesu li potrebne informacije stigle do vaših gostiju. 

Sustainable marketing

Održivi promotivni proizvodi koji koriste napredne tehnologije značajno mogu smanjiti emisiju štetnih plinova, potrošnju energije i stvaranje otpada te tako sačuvati resurse poduzeća i prirode. Uzmite sada za primjer InfoPoint. Kao održivi informacijski sustav koji koristi solarne panele za napajanje, InfoPoint smanjuje potrebu za fosilnim gorivima i emisiju ugljičnog dioksida. Osim toga, ugodan je oku.

InfoPoint je sjajan primjer kako tehnologija može biti integrirana s prirodom. Izrađen od prirodnog drva i pokretan solarnom energijom, ovaj informacijski sustav omogućuje trenutni pristup informacijama putem NFC tehnologije. Time je gostu omogućeno da instantno posjeti društvene mreže ili web stranicu smještajne jedinice, ili recimo neke druge slične digitalne alate. Opremljen ekološkim nadzornim senzorom koji prati kvalitetu zraka i druge okolišne uvjete, dodatno doprinosi očuvanju okoliša, dok ga njegov elegantan dizajn čini savršenim dodatkom svakom okruženju, bilo da se radi o urbanim sredinama, parkovima ili poslovnim prostorima.

I taj proizvod nije jedini. NFC Cube and NFC kartica također pokazuju kako se tehnologija može koristiti na ekološki prihvatljiv način, a sve to daje dodatnu vrijednost poslovanju i gostima. 

Budite ispred konkurencije

Održivi marketing - go digital

Sudeći prema svemu navedenome, mogli bismo zaključiti kako održivi marketing nije više samo trend, već je nužnost za poduzeća koja žele dugoročno uspjeti i ostaviti pozitivan utjecaj na okoliš. 

Koristeći inovativne proizvode koji ostavljaju minimalan ekološki otisak, hoteli, hosteli,  apartmani ili kuće za odmor tako na jednostavan način mogu ne samo smanjiti operativne troškove (npr. ušteda na struji i printu), već i privući nove goste, poboljšati lojalnost postojećih gostiju, kao i izgraditi pozitivan brend imidž.

Za više informacija i pronalazak najboljeg rješenja za vas, kontaktirajte nas na info@fortuno.hr ili na 091 606 1272.

You may also be interested..