Jedan od ključnih aspekata pružanja vrhunske usluge u hotelijerstvu je kvalitetna komunikacija s gostima. Hotel Olea, kao vrhunski hotel smješten u Novalji na otoku Pagu, uspio je to unaprijediti i pružiti vrhunsko iskustvo svojim gostima kroz inovativno rješenje – aplikaciju GUIDE for YOU. U ovom blogu istražit ćemo kako je hotel Olea iskoristio puni potencijal mobilne tehnologije.
Kako je hotel Olea unaprijedio komunikaciju s gostima?
Hotel Olea se od samih početaka posvetio pružanju vrhunske usluge gostima. U potrazi za inovativnim načinima unaprjeđenja komunikacije s gostima, odlučili su implementirati GUIDE for YOU. Omogućava osoblju hotela jednostavno i brzo dijeljenje informacije s gostima, pruža gostima pristup svim informacijama o ponudi hotela i okolice te pozitivno utječe na njihovo ukupno iskustvo boravka. Uz GUIDE for YOU mogu pronaći sve informacije o restoranu, barovima i moderno dizajniranom Spa & Wellness centru hotela Olea, znamenitostima, prirodnim ljepotama, aktivnostima te ostalim atrakcijama u Novalji.
Ušteda vremena i resursa za osoblje hotela
Jedna od ključnih prednosti aplikacije je uklanjanje jezičnih barijera između gostiju i osoblja hotela. Umjesto da osoblje troši vrijeme i resurse na odgovaranje na često postavljana pitanja, aplikacija pruža sve informacije gostima na njihovom materinjem jeziku. Ovakav način oslobađa osoblje te se mogu u potpunosti usredotoči na pružanje visokokvalitetne usluge i osobnog pristupa svakom gostu. Svakom gostu u hotelu Olea posvećuje se velika pažnja i brine se o njihovim individualnim potrebama te kontinuirano rade na poboljšanju usluge i osiguravanju najboljeg mogućeg iskustva gostiju.
Što kaže direktor hotela za GUIDE: „Koristeći GUIDE for YOU problemi na recepciji su nestali. Gosti uživaju u pregledu hotela i obližnjih aktivnosti. Vrlo smo zadovoljni ovakvim poslovnim modelom i nemamo nikakvih problema s zadržavanjem ovog rješenja zauvijek.” Ivica Lukanović, direktor hotela Olea.
Iskoristite potencijal
Implementacija aplikacije GUIDE for YOU omogućila je hotelu Olea unaprijediti komunikaciju s gostima iz različitih zemalja i pružiti im personalizirano iskustvo. Gosti ovako imaju sve informacije o hotelu i okolici na dlanu te mogu u potpunosti iskoristiti ponudu hotela. Ako želite unaprijediti komunikaciju i pružiti nezaboravno iskustvo svojim gostima, razmislite o implementaciji GUIDE for YOU i iskoristite potencijal mobilne tehnologije. Za više informacija i konzultacije, kontaktirajte nas.