Platform for direct communication between citizens and city administrations.

Mobilna aplikacija za građane

Aplikacija omogućuje građanima da budu informirani o sadržajima u lokalnoj zajednici, uključujući prijavu problema i događanja. Osim toga, korisnici mogu dodati više lokalnih zajednica ako su zainteresirani za njih​

Brzo i jednostavno rješavanje problema

It helps citizens to report a problem more easily, while it enables the administration to schedule work more easily and solve problems faster.

Mobilna aplikacija za građane

Aplikacija omogućuje građanima da budu informirani o sadržajima u lokalnoj zajednici, uključujući prijavu problema i događanja. Osim toga, korisnici mogu dodati više lokalnih zajednica ako su zainteresirani za njih​

Brzo i jednostavno rješavanje problema

It helps citizens to report a problem more easily, while it enables the administration to schedule work more easily and solve problems faster.

Komunikacija kroz 3P

Građani prijavljuju problem prema predodređenim vrstama s lokacijom i slikom​.

U slučaju ako se građani žele uključiti u unaprijeđenje lokalne zajednice.

Citizens like to praise quality work!

Koje sve obavijesti građani mogu dobiti putem aplikacije?

Notices about works and interruptions

  1. Obuhvaća obavijesti o nestanku vode, radovima na cesti…

  2. The notification can come directly from the city, municipality or other administration

  3. The notification is sent as a PUSH notification on the user's phone along with the records in the application itself

Kontakti svih službi

Aplikacija može sadržavati kontakte svih službi na određenom području s lakim pozivom na akciju!

Kako platforma koristi djelatnicima i rukovodiocima u gradskim upravama?

Tko je nadležan za?

Everyone sees jobs that fall under his domain and tasks that concern his department, managers see everything related to their sector!

Automatic assignment of tasks

AUTOMATIC TASK

City administrations can easily add departments and assign responsible persons, and the system automatically creates tasks depending on the type of applications received

SPEED OF SOLUTION

Održavate uvid u tempo rješavanja izazova, što vam omogućuje bolje donošenje informiranih odluka za budućnost​

Optimizirajte marketing budžet

Notification of events

Prilika za bolju komunikaciju s građanima, informiranje o lokalnim događanjima i projektima te poticanje veće participacije.

Dodavanje više lokalnih zajednica olakšava povezivanje i razmjenu ideja između različitih područja, što rezultira jačim i bolje informiranim zajednicama

Records and status of applications

Zaprimljeno

Date of receipt of application or commendation

After a job well done, the user is informed about the completion

In the event that the problem cannot be eliminated by the city administration

Changing the status means that the request is being processed

Call us up!

Contact us

We are available for all your inquiries and ideas. Contact us to get more information and schedule a meeting. 

Email

info@fortuno.hr

Office number

+385 91 606 1272

Office address

D.Ž. Karle 27a, Vinkovci 32100, Croatia

Arrange a meeting

Let's start the project!